• endüstriyel halı yıkama makinesi fiyatları
  • sanayi halı yıkama makinesi
  • sanayi tipi halı yıkama makinesi
  • otomatik halı yıkama makinası
  • otomatik halı yıkama makinası fiyatları
  • endüstriyel halı yıkama makineleri
  • endüstriyel halı yıkama makinaları
  • halı yıkama makineleri ve fiyatları
  • halı yıkama makinası ve kurutma
  • halı yıkama makinası üreticileri
  • halı yıkama makinası satılık
  • halı yıkama makinası sanayi
  • otomatik halı yıkama makinası fiyatları
  • otomatik halı yıkama makinası
sanayi tipi halı yıkama makinesi

İletişim

Pancar OSB, 7. Cd. No: 9, 35210 Torbalı/İzmir

Telefon: +90 544 248 82 99

Email: info@erginmakina.com.tr

Bizi Arayın

+90 544 248 82 99

+90 232 257 72 28

+90 232 257 72 27

Çalışma Saatlerimiz

  • Pazartesi-Cuma: 08:00-18:00
  • Cumartesi-Pazar: Kapalı
  • sanayi halı yıkama makinesi
  • endüstriyel halı yıkama makinesi fiyatları
  • endüstriyel halı yıkama makinası fiyatları
  • endüstriyel halı yıkama makineleri

İletişim

Pancar OSB, 7. Cd. No: 9, 35210 Torbalı/İzmir

Telefon: +90 544 248 82 99

Email: info@erginmakina.com.tr

Bizi Arayın

+90 544 248 82 99

+90 232 257 72 28

+90 232 257 72 27

Çalışma Saatlerimiz

  • Pazartesi-Cuma: 08:00-18:00
  • Cumartesi-Pazar: Kapalı

Halı Yıkama Firması Açmak

halı yıkama firması açmak

Günümüzde sayıları giderek artan halı yıkama firmaları, farklı girişim yöntemleriyle sektörde yer edinmeye çalışmaktadırlar. Ancak firmaların %85’i ilk 4 yıl içinde kapanmaktadır. Sektörde başarılı olarak devam edebilen şirketler, toplam kazançlarının %40 - %50 kadarını kâra dönüştürebilmektedirler.


Halı Yıkama Şirketi İçin Alan


Öncelikle kazançlı bir halı yıkama şirketi kurmak için gereken alanın ortalama büyüklüğü 150 m2’dir. Bu alanın zemin katında veya ayrı bir bina olması en doğru tercihtir. Bu büyüklük, halı yıkama makinası, halı sıkma makinası, halı toz alma makinası, halı paketleme makinası için yeterlidir.


Halı Yıkama Şirketi İçin Elektrik


Alan için gerekli elektrik 380 Volt sanayi elektriğidir. 380 V, kimi zaman %25 oranında kendiliğinden artıp azalabilir, bu koşullarda makine kendi dengesini sağlayabilmektedir. Ancak bu oranın %25’in üstüne çıkması durumunda sıkıntılar yaşanacaktır. Bu durum özellikle altyapısı yetersiz olan bölgelerde yaşanmaktadır. Sorunlar, teknolojik olarak gelişmiş olan elektrik ve PLC sistemlerine zarar verebilmektedir. Ek olarak, işletmenin kurulduğu alanda mutlaka topraklama olmalıdır.


Halı Yıkama Şirketi İçin Su


Artezyen suyuna erişime sahip bir alanda bulunan işletme büyük fark yaratabilir. Sudaki kireç oranının az olması son derece önemlidir. Çünkü kireç, halıda sertlik ve renk bozulmalarına sebep olabilir. Uzun vadede kireç oranı, makine içinde de teknik problemlere sebep olacaktır. Bu durumda, yumuşatıcı ve kireç sökücü kullanılmalıdır. Filtre ve arıtma, artezyen suyunun sorunlu olduğu alanlar için tercih edilebilir. Artezyen suyunun kullanılması maliyetinin azalması için çok önemlidir. Ek olarak, su deposuna da ihtiyacınız olacaktır. Su, temizlik sektöründeki en önemli sermayelerden birisidir.


Halı Yıkama Şirketi İçin Hava


Kompresör, her halı yıkama firmasında bulunmaktadır. İleri teknolojiye sahip birçok makinede, hava basınçlı sistemler bulunmaktadır. Ek olarak, makinelerin temizlenmesi için de kompresör hızlı ve kolay bir çözümdür.


Halı Yıkama Şirketi İçin Nüfus


Kompresör, her halı yıkama firmasında bulunmaktadır. İleri teknolojiye sahip birçok makinede, hava basınçlı sistemler bulunmaktadır. Ek olarak, makinelerin temizlenmesi için de kompresör hızlı ve kolay bir çözümdür.


Halı Yıkama Şirketi İçin Makineler


İlk etapta bir adet halı yıkama makinası ve bir adet halı sıkma makinası tercih edilmelidir. Firma, başarılı bir şekilde faaliyetlerine devam ediyorsa, bir adet halı toz alma makinası ve bir adet halı paketleme makinası için yatırım yapabilir. Zaman içinde progresif olarak artan tecrübe ve birikimle birlikte şirketiniz optimum seviyeye ulaşır. Bu durumda yatırım yapacağınız alanları arttırabilirsiniz.


Halı Yıkama Şirketi İçin Reklam


Firmanızın reklam stratejisini çok iyi bir şekilde hazırlamalısınız. Firmaların çoğunun başarısız olmasının sebebi, kalitesiz ve klişe reklam stratejileri ve müşteri memnuniyetsizliğidir. Öncelikle dürüstçe söylemeliyiz ki, eski usül broşür ve ilan stratejisi yavaş yavaş geçerliliğini yitirmektedir. Bunlar yerine, daha az mâliyetle, insanların günlük olarak kullandığı siteler ve sosyal medya reklamlarıyla firmanızın başarısını arttırmanız daha kolaydır. Tahmin edebileceğiniz gibi, insanlar artık sokakta etraflarından çok telefonlarına bakmaktadırlar.